2013. február 14., csütörtök

Régi magyar szerelmi varázslatok

Béka csontját felhasználó varázslatok:
  • Egy zöld békát egy új fazékba kell tenni, új fedővel befedni és egy hangyabolyba elásni. Miután az állat csontjairól leemésztődött a hús, visszamenni a bolyhoz, és kiásni belőle a fazekat. Ha a benne lévő csontok valamelyikével megérintünk egy nőt/férfit, az azonnal szerelmes lesz belénk.
  • Két zöld békát kell fogni, egy lyukas edénybe zárni, és egy hangyabolyba elásni őket. Kilenc nap elmúltával ki kell szedni az edényt, s a békáknak a csontjaiból kiszedni a két hátgerincet. A gerincek egyikét titkon a kiszemelt személy ruhájába kell beleakasztani, a másikat pedig újholdkor az apja, vagy akármelyik halott közeli rokonának a sírjába elásni.
  • Egy Szent György nap előtt fogott békát, az újholdat megelőzően, napfelkelte előtt, lehetőleg egy másik falu határában hangyabolyba kell elásni. A bolyba eltemetés után gyorsan el kell futni, hogy az ember ne hallja meg a béka halálsikolyait, különben megsüketül. Hét vagy tizenöt nap múlva vissza kell menni a bolyhoz, és a csontvázat hazavinni. Újhold vasárnapján a templomban, az oltárterítő alá el kell rejteni a csontokat, hogy fölöttük a pap misét mondjon. Ezután haza kell vinni őket, és a fésű alakú csonttal végig kell simítani szívünk szerelmét.

Lábnyomot felhasználó varázslatok:
  • Fel kell venni a kiszemelt illető lábnyomát, olyat, mely a bal lábáról származik, majd egy kendőben magunknál kell hordani.
  • Egy fazék vízben meg kell főzni a lábnyomot, hogy tulajdonosa rögtön a főzőcskézőnél teremjen.
  • Le kell forrázni a lábnyomot, ujjnyi vastagon felkaparni a sarat, s embert gyúrni belőle. Ezt a kis figurát kell tűvel szurkálni, miközben ezt mondjuk: "Nyugtod, pihenésed addig ne legyen, míg én hozzám el nem jössz, és engem el nem veszel". Ezután hagyományosan a kéménybe tették a kis emberi alakot. A varázslatot 2-3 nap egymás után meg kellett ismételni.

Testi vonatkozásokat felhasználó varázslatok:
  • Egy pohár bort öntsünk át a hónaljszőrzetünkön, hogy keveredjen az izzadtsággal, majd ezt kell adni a kiszemelt személynek.
  • A lányok valaha tejet szűrtek át az ingeiken, majd süteményt készítettek vele, és ezt adták a szerelmüknek.
  • A székletünket kell egy tojással összekeverni, majd megetetni a kiszemelt személlyel, hogy belénk szeressen.
  •  Egy lány szúrja meg egy tűvel a kisujját a bal kezén, majd a kiserkenő vért kenje azt a szerelmének a hajára, hogy az ne gondolhasson senki másra.
  • Egy férfi tegyen pár cseppet az ujjából származó vérből abba a pohár borba, amit a szerelme meg készül inni.

Források:
Szendrey Ákos: Magyar néphit boszorkánya
Géza Róheim: Animism, Magic, And the Divine King

5 megjegyzés:

  1. A nevem Veronika, szeretnék köszönetet mondani Dr. Ellennek, aki elvarázsolt egy varázslatot, ami segített a családomnak megnyerni egy bírósági pert, amiben életfogytiglani börtönbüntetésre ítélték volna a fiamat, akit gyilkossággal vádolnak. A családom és én nagyon hálásak vagyunk. Ha hasonló kihívásod van, e-mailben is felveheted vele a kapcsolatot: ellenspellcaster@gmail.com vagy WhatsApp: +2349074881619. Varázsolhat lottó nyerésre, volt szeretőjének visszaszerzésére, promóciós varázslat, szerencsevarázslat, COVID 19 koronavírus, HIV/AIDS gyógymód, rák, gyermekvállalási varázslat stb.

    VálaszTörlés
  2. Ha igazán szereted az exedet, és vissza akarod kapni, függetlenül a szakítás okától, politikai hatalomra vágysz, meg akarsz gyógyulni bármilyen betegségből. Bármi legyen is a helyzete, lépjen kapcsolatba a „Voodoo Lord”-val a „voodooconnect60@gmail.com” címen, hogy megoldásokat találjon a problémáira... és sok csodálatos és rendkívül hétköznapi dolgot csinált... Ha saját tanúvallomását szeretné megszerezni, lépjen kapcsolatba a voodoo Lorddal a (voodooconnect60@gmail.com) címen, vagy felveheti vele a kapcsolatot Whatsappon keresztül (+234-8097014925), és egy próba meg fogja győzni. ..

    VálaszTörlés
  3. A szerelem akkor szép, ha van valaki, aki kiegészíti. Voodoo Lord egy igazi varázsló, és egy nagyon egyedi és erős ember, akinek bölcsessége van. Nem tudtam teherbe esni, mert termékenységi problémáim voltak. A férjem emiatt vált el tőlem. Annyira aggódtam, mindig sírtam, és még az öngyilkosságon is gondolkodtam, de egy barátom bemutatott Voodoo Lordnak, aki szintén segített neki megoldani a saját problémáját. Megadta az e-mail címét, felvettem vele a kapcsolatot és mindent elmagyaráztam. Biztosított, hogy segíteni fog, hogy ne aggódjak. A Voodoo Lord örömet hozott az életembe és a családomba, visszahozta hozzám a férjemet lelki erejével, teherbe ejtett, különleges erejével meggyógyította a nővérem rákot. Voodoo Lord valóban tehetséges, és nagyon jó ember, aki igazán tudja, hogyan kell elvégezni a munkáját. Ha nem Voodoo Lord, az életem romokban hever. Köszönöm szépen Voodoo Lord, soha nem fogom abbahagyni arról beszélni, hogy milyen nagyszerű és hatalmas vagy. Szavakkal nem lehet kifejezni, milyen jót tettél értem és a családomért, és úgy gondolom, hogy a szavak nem lesznek elegendőek a jó és nagyszerű munkád leírására. Ha spirituális segítségre van szüksége, miért nem futhat a Voodoo Lordhoz, forduljon hozzá az e-mail-címén: voodooconnect60@gmail.com vagy a Whatsapp +234 8097014925 telefonszámon, és ő segíteni fog. A Voodoo Lord ártalmatlan, biztonságos és megbízható, ezért forduljon hozzá most, hogy megoldja bármilyen problémáját.

    VálaszTörlés
  4. Az elmúlt négy évben (HERPES VÍRUS) szenvedek, és állandó fájdalmaim voltak, különösen a magánéletemben. Az első évben hittem Istenben, hogy egyszer meggyógyulok. Ez a betegség elkezdett keringeni az egész testemben, és az orvosomtól kaptam kezelést, néhány hete kerestem az interneten, hátha kapok információt a betegség megelőzésével kapcsolatban, keresésem során láttam valakinek a vallomását. akit (HERPES VÍRUS) egy voodoo lord nevű férfi gyógyított meg, és megadta ennek a férfinak az e-mail címét és WhatsApp számát, és azt tanácsolta a súlyos betegségben szenvedőknek, hogy vegyék fel vele a kapcsolatot, hogy segített neki meggyógyítani a rákot több mint 5 évvel ezelőtt, és a rákot. soha nem jött vissza, és teljesen meggyógyult. Ezért írtam a voodoo lordnak, és elmondtam neki (HERPES VÍRUSOM) azt mondta, ne aggódjak, hogy meg fogok gyógyulni. Soha nem hittem el, de próbát kellett vállalnom, mert nagyra értékelem az életemet, az egészségemet és a kényelmemet. Az összes eljárás és gyógymód után, amit ez az ember adott nekem, néhány héttel később változásokat kezdtem tapasztalni az egész testemben, és a voodoo Lord biztosított arról, hogy meggyógyultam. Egy idő után elmentem az orvosomhoz a kórházban, hogy megerősítsem, meggyógyultam-e végre, és orvosilag megerősítették, hogy meggyógyultam, és az orvosom nagyon meglepődött. Szóval bátran tanácsolhatom minden szervezetnek, aki bármilyen betegséggel küzd, hogy lépjen kapcsolatba a voodoo lorddal. E-mail:::: voodooconnect60@gmail.com, WhatsApp: +2348097014925

    VálaszTörlés
  5. Csak szeretném megragadni az újabb alkalmat, hogy tanúságot tegyek arról, mit tett értem ez a nagyszerű varázsló, Voodoo Lord. Amikor először kapcsolatba léptem vele, segített helyreállítani a békét, a szeretetet és a boldogságot a házasságomban azáltal, hogy teherbe ejtett, a férjem pedig abbahagyta a csalást, és elkezdett felelősségteljesen viselkedni. És most éppen arra késztette a férjemet, hogy megkapja a régóta esedékes előléptetését a munkahelyén, egyéb juttatásokkal együtt. Most a boldogság egy újabb szintje a családomban ennek a nagyszerű, erőteljes és hatékony varázslónak köszönhetően. Vedd fel vele a kapcsolatot most, és kérj tőle segítséget az elérhetőségeivel kapcsolatban voodooconnect60@gmail.com használhatod a whatsappot is + 234 8097014925... Csodákra képes, már másodszor is csodát tett velem.

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...