2013. június 3., hétfő

Változásokról

"A változás az egyetlen biztos pont az életünkben."
Fogalmam sincs, hogy ki mondta ezt először, de teljesen igaza volt.

 

Az én boszorkányi gyakorlatom is változott az elmúlt több, mint két év folyamán, amióta elkezdtem ezt a blogot írni. Jó párdolgot már nem tudok elfogadni azok közül, amiket eleinte még elfogadtam, míg másokat sokkal mélyebben megismertem. A nézeteimet tekintve is sok minden, ami eddig csak halvány körvonalként derengett, az ma már (aránylag) tiszta mintázatot mutat. Én személy szerint nagyon élvezem ezt a folyamatot, és örömömet lelem benne. Mások már nem annyira.

Épp ezért, jobbnak láttam kilépni a Sövény Társaságából. Nem volt egyszerű döntés, és nem is akaródzott meghozni, de úgy érzem, hogy hosszú távon mindenkinek ez lesz a legjobb. A "nagyközönséget" ez abban érinti, hogy így már nem fogok hetente cikkeket felrakni a Társaság oldalára, mint azt eddig tettem a többi taggal (és legfőképp az Erdésszel) felváltva. Amit akár jó hírnek is lehet venni, hiszen így remélhetőleg több időt tudok majd blogbejegyzések írásával tölteni, és ha a minden másnapi közzétételre nem is fogok tudni visszatérni, de a heti két bejegyzés talán elérhető lesz! (talán...)

Másrészt, e nagy váltás következtében arra is rászántam magam, hogy valamit kezdjek azokkal a régi bejegyzéseimmel, amikkel már többé nem értek egyet. Egy részük, melyet még menthetőnek találok, átíródik majd, más részük pedig törlődik a bejegyzések közül. De elveszni azok sem fognak, mert ugyan bejegyzésként nem lesznek majd elérhetőek, de az oldalak között, az "Archivumban" kapnak majd helyet. A folyamat fokozatos lesz, mivel közben új bejegyzéseket is írni szeretnék, meg az élet is mindig hajlamos közbe szólni. Az egész folyamatról és az eltűnő, vagy átírt cikkekről a Facebook oldalamon fogok értesítéséket felrakni.

Remélem azért továbbra is hasznos és érdekes információkkal tudok majd szolgálni kedves Olvasóimnak!

Üdv: Virág

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...