2011. október 21., péntek

Felajánlás a Hegynek

Viharos szélben indultam ma hegyet mászni, de legalább a Nap gyönyörűen sütött. Régen jártam már a Hegyen, és nem tudom, hogy mikor érkezek majd újra, de még egy utolsó felajánlást el akartam helyezni a talaján Samhain előtt.


Ajándékaimmal és fényképezőgépemmel felszerelkezve indultak neki a magasságnak. Utamat az erdő kezdetéig madarak kísérték. Amikor elértem az erdő bejáratát őrző galagonyáig, megálltam pihenni egy kicsit, majd köszöntöttem a Hegyet és a lakóit, és elmondtam nekik látogatásom szándékát. Ezután folytattam utam felfelé.


Ugyanarra a helyre mentem, amiről már tavasszal is írtam. Egy tölgyfa tövében helyeztem el a felajánlásokat, majd hálát mondtam mindenért, amit a Hegytől kaptam. Ajándékaim készségesen el lettek fogadva, én pedig munkám végeztével lassan hazasétáltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...